Mensen maken het verschil bij RTR Interiors. Passie en betrokkenheid bepalen onze mentaliteit. Geen problemen, maar uitdagingen. Geen hijgende deadlines, maar gewoon je verantwoordelijkheid nemen. Vrijheid, zelfstandigheid, betrokkenheid en vooral FUN. Betrokkenheid en passie maken ons bijzonder voor opdrachtgevers en prettig voor medewerkers. RTR biedt een prettige werkomgeving waarin mensen doorlopend worden gestimuleerd om hun talenten verder te ontwikkelen. Wij zijn een erkend leerbedrijf.
Nieuwsgierig? Mooi, daar houden wij van! Reageer op een van onderstaande vacatures of stuur je open motivatie aan: info@rtr-interiors.nl of bel voor een afspraak (040) 2546045.
- Hoofd administratie
- Werkvoorbereiders
- HR- Office (parttime)
- Machinale voorman
- Calculator
Neem jij de leiding over onze cijfers?
Als Hoofd Administratie ben jij die essentiële schakel die ervoor zorgt dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt. Jij beheert niet alleen de financiële gegevens van onze organisatie, maar bewaakt ook de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze administratie van A tot Z. Met jouw ervaring en expertise ben jij degene die zorgt voor overzicht, structuur en stabiliteit binnen onze financiële processen.
Wat ga je doen?
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van de financiële gegevens en rapporteer je rechtstreeks aan de directie. Dit kun je verwachten:
- Je verzorgt de grootboek- en projectadministratie, inclusief het overzicht van onderhanden werk (OHW).
- Je hebt scherp zicht op de cash-flow en houdt de liquiditeitspositie goed in de gaten.
- Je zorgt voor accurate btw-aangiftes en stelt maandrapportages op voor balans en winst- & verliesrekeningen.
- Het voorbereiden van de jaarrekening en het controleren en inboeken van inkoop- en verkoopfacturen.
- Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie en houdt de salarisadministratie goed in de gaten.
- Tot slot beheer je onze verzekeringsportefeuille.
Wie ben jij?
Wij zijn op zoek naar een ervaren en gedreven administratieve professional die klaar is voor de volgende stap. Jij hebt oog voor detail en voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw werk.
Wat breng je mee?
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Ervaring met projectadministratie
- Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en een proactieve werkhouding.
- Brede kennis van automatisering, Excel en ERP-systemen
- Een HBO werk- en denkniveau
- Analytische vaardigheden en een nauwkeurige werkstijl die jou helpen om complexe financiële vraagstukken te doorgronden.
Waarom werken bij RTR Interiors?
Bij RTR Interiors maken we ruimtes die leven. We geloven in de kracht van samenwerking en geven onze medewerkers de ruimte om hun talenten te laten bloeien. Hier krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, maar ook vrijheid. Samen werken we aan kwalitatieve projecten waar we trots op zijn. Wil jij je aansluiten bij een team dat gaat voor kwaliteit en betrokkenheid? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou!
Enthousiast?
Zie jij jezelf al bij ons aan de slag? Kom dan eens langs voor een kop koffie met onze directeur Joan Prins!
Wij zoeken ook enthousiaste werkvoorbereiders (m/v) die weten van aanpakken!
Als werkvoorbereider heb jij een belangrijke spilfunctie binnen het team; van nature bewaak je het overzicht, speel je in op de klantwensen, kun je duidelijk communiceren én weet je van aanpakken. Jij zorgt ervoor dat onze productie de juiste tekeningen en materialisatie van de diverse projectonderdelen ontvangen en aan de slag kan. Dit doe je natuurlijk lekker proactief!
Het is van belang dat je vakinhoudelijke (bouw)kennis hebt, om kunt gaan met diverse tekenprogramma’s en communicatief sterk bent. Bij ons krijg je niet alleen de kans deze talenten in te zetten maar ook verder te ontwikkelen!
Wij bieden een boeiende en collegiale werkomgeving waarbij we nadrukkelijk rekening houden met jouw specifieke wensen.
Enthousiast geworden van de bovenstaande beschrijving en wil je kennismaken? Bel (040) 254 60 45 en plan een koffie moment met onze directeur Joan Prins.
Wij zijn op zoek naar een HR-Officer (parttime)!
Niets is zo belangrijk als onze mensen, wij geven hen graag de persoonlijke aandacht om structureel én professioneel te kunnen groeien binnen onze club.
Wij zijn dan ook zo spoedig mogelijk zoekende naar een HR-officer die op een pragmatische, proactieve en vooral betrokken wijze de Persoonlijke Ontwikkeling van iedere medewerker kan voortzetten. Denk hierbij aan het uitwerken en optimaliseren van POP’s, het voeren van loopbaangesprekken, het beheren en optimaliseren van onze interne communicatie-App etc.
Wij bieden een boeiende en collegiale werkomgeving waarbij we nadrukkelijk rekening houden met jouw specifieke wensen.
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en wil je z.s.m. kennismaken? Bel (040) 254 60 45 en plan een koffiemoment met onze directeur Joan Prins.
Wij zoeken een Calculator (m/v)!
Als calculator sta je aan de basis van ieder project.
Klantwensen vertalen naar praktische oplossingen, daar draai jij je hand niet voor om. Een baan waar jouw inbreng de sleutel tot succes is.
Wij bieden daarnaast ook een boeiende en collegiale werkomgeving waarbij we nadrukkelijk rekening houden met jouw specifieke wensen.
Als je dit zoekt in een job hoef je niet verder te zoeken, bel (040) 254 60 45 en plan een koffie moment met onze directeur Joan Prins.
Wij zoeken een meewerkend voorman machinale (m/v)!
Technische alleskunner, die gestructureerd, praktisch inzichtelijk én vooruitstrevend werkt. Die de essentiële schakel vormt tussen werkvoorbereiding en onze meubelmakers. Dat is de machinale voorman die wij zoeken!
Als Machinale voorman ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden en up-to-date houden van ons machinepark.
Nauw overleggen met werkvoorbereiders, om via automatisering het hoogst haalbare rendement uit de beschikbare apparatuur te halen. De planning en oplevering van projecten bespreken met de voormannen, jij weet hoe je proactief en gestructureerd het beste (eind-) resultaat boekt.
Daarnaast krijg je bij ons de kans om jouw talenten (verder) te ontwikkelen. Wij bieden daarnaast ook een boeiende en collegiale werkomgeving waarbij we nadrukkelijk rekening houden met jouw specifieke wensen.
Als je dit zoekt in een job hoef je niet verder te zoeken, bel (040) 254 60 45 en plan een koffie moment met onze directeur Joan Prins.
Wij zoeken een Montage medewerker (buitendienst) (m/v)!
Voel jij je verantwoordelijk om een project tot een goed en mooi einde te brengen? Vind je de vrijheid van buitendienst fijn en kun jij die essentiële schakel zijn tussen onze binnendienst en buitendienst? Dan ben jij de collega die we zoeken!
Als Montage medewerker (buitendienst) ben je het gezicht naar buiten toe van RTR-Interiors.
We verwachten dan ook dat je netjes overweg kan gaan met de wensen van de klant.
Je krijgt bij ons de kans om jezelf (verder) te ontwikkelen. Wij bieden je daarnaast vrijheid en een collegiale werkomgeving.
Als je dit zoekt in een job hoef je niet verder te zoeken, bel (040) 254 60 45 en plan een koffie moment met onze directeur Joan Prins.